niedziela, 3 marca 2013

Na luzie

   07:10                 1 komentarz
Dzisiejsza stylizacja jest z tych „na luzie” Korzystając z trochę ładniejszej pogody, postanowiłam nie zakładać już zimowej kurtki, tylko puchową kamizelkę. Do tego dobrałam ciepły golf i komin (niestety mimo pięknej pogody jeszcze czuć trochę zimę...w końcu to dopiero początek marca), niezawodne dżinsy i kozaki.
Ja taki strój wykorzystuję jako strój do pracy w terenie, ale można wykorzystać go na spacer z dzieckiem, wyjście na zakupy...













W końcu zasiliłam grono facebookowiczów, więc jeżeli chociaż odrobinę podoba Ci się mój blog zapraszam do polubienia i oczywiście do czytania i komentowania :)
Dziękuję również już czytającym.

 
Kamizelka – Zara
Golf – Benetton
Dżinsy– Cross
Kozaki – Lasocki
Pasek – Big Star
Torebka – Gerry Weber
Komin – New Look
Rękawiczki – Rebook

1 komentarz:

  1. Podoba mi się Twoja kamizelka, fajnie ja połaczyłaś z golfem i kominem

    OdpowiedzUsuń

Gdy zostawisz swój komentarz na pewno do Ciebie zajrzę, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym przyjemność, a ja się odwdzięczę.

Czasami praca nie pozwala mi przez kilka dni, a nawet tygodni zaglądać na bloga, zatem proszę o wyrozumiałość:)