sobota, 22 lutego 2014

Kolejny dzień - Poznań + KONKURS

   02:15                 10 komentarzy

 
Pisząc poprzedniego posta wydawało mi się, że następnego dnia również mi się to uda. Niestety. Każdemu kto śledzi mojego bloga powód jest znany - oczywiście praca.
Ale zacznę od początku. Jak już pisałam w poprzednim poście TU, w czwartek rano wyjechaliśmy do Poznania. Odbywały się tam targi wnętrz HOME DECOR i targi mebli MEBLE POLSKA. 
Na miejsce dotarliśmy ok. 11. W oczekiwaniu na nowe produkty, nieszablonowe rozwiązania, przekroczyliśmy bramki. Niestety wystawiane produkty trochę mnie rozczarowały, miałam nadzieję na więcej nowości. Duża liczba wystawców wystawiała te same produkty, tylko ekspozycje miały inne aranżacje, chociaż zdarzały się praktycznie takie same jak w poprzednim roku. 
Wielką zmianą było natomiast to, że dotychczas na każdych targach obecny był z nami synek, co miała same plusy, oczywiście najważniejszy to, że byliśmy razem i takie wyjazdy traktowaliśmy jako wycieczki. Po drugie zawsze zabieraliśmy ze sobą wózek, dzięki czemu materiały reklamowe lądowały w jego dolnym koszyku (oj, był wytrzymały), a po trzecie czasami udało nam się dzięki obecności synka zdobyć jakiś fajny gadżet:). Rekordowym była lampka warta 500 zł, ale ...kiedy 2,5 letnie dziecko wchodzi do sklepu, rozgląda się po ekspozycji i mówi coś w stylu: Mamo, jakie ładne lampy. O ta mi się podoba. I wymienia dlaczego mu się podoba, to w oczach sprzedawców widać było zdumienie, do tego stopnia, że po dokonaniu przez nas zakupów właścicielka kazała zapakować również lampkę. Mamy ją do dzisiaj:)
Po targach szybki obiad i wyruszaliśmy w drogę do Krakowa. Oczywiście nadrobić zaległości w pracy :) I już nie wystarczyło mi czasu na bloga:(
W najbliższym czasie zapraszam na kolejny konkurs, tym razem dla miłośników domowych gadżetów :) 

Zapraszam na krótką fotorelację,  a ja uciekam do zabawy z synkiem i oczywiście później do pracy . Wczoraj w nocy udało nam się całą rodziną wrócić do domu :)))
(Zapomnieliśmy zabrać aparat fotograficzny, więc byliśmy zmuszeni robić zdjęcia komórką)
 Jutro kolejny post tym razem z wizyty w Krakowie:)  
 
Już tylko 4 dni do końca konkursu  KLIK. Do wygrania tusz Dior lub perfumy DKNY.  Zapraszam.








 






Ramoneska – Guess
Spodnie – Pepe Jeans
Buty- stylowebuty.pl
Szal – Fraas
Torebka – Stradivarius

10 komentarzy:

  1. Odwazna jestes! Taki obcas, ze ojeju!
    Piękne te zegary.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow takie lustro mieć w pokoju...:)) świetnie wyglądasz!:)
    fajnie tu u Ciebie z przyjemnością będę zaglądać tu częściej..obserwuję!:) będzie mi miło jak również zaobserwujesz :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lustra to chyba ostatnio znak rozpoznawczy naszych projektów:))) Bardzo lubię stosować je we wnętrzach.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Wow, ciekawe miejsce i piękne zdjęcia! Niektóre naprawdę pomysłowe i ciekawe :)

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne lustro! ładne zdjęcia :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo fajnych inspiracji do domku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne przedmioty, pamiętam także wizytę na targach Poznańskich ale niestety będąc w ciąży musiałam oglądać akcesoria budowlane i okienne a nie takie cudeńka, Synek pomagał Tobie a mi ciąża wówczas, bo tyle co po degustowałam różnych rzeczy w tym ogórków kiszonych to nie pamiętam takiej powtórki :-)

    OdpowiedzUsuń

Gdy zostawisz swój komentarz na pewno do Ciebie zajrzę, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym przyjemność, a ja się odwdzięczę.

Czasami praca nie pozwala mi przez kilka dni, a nawet tygodni zaglądać na bloga, zatem proszę o wyrozumiałość:)