środa, 10 września 2014

Pastelowa koronkowa

   14:04                 39 komentarzy



Zamiast przygotowywać się na jutrzejsze spotkanie to ja dodaję wpis na blogu, ale jakoś tak ostatnio
potrzebuję więcej "rozrywki" i odpoczynku. Złożyło się na to wiele czynników, jednym z głównym jest zachowanie jednego człowieka (nawet zaczęłam pisać posta na ten, ale to wszystko jest zbyt świeże i ciągle trwa, więc jest póki co w wersji roboczej i pewnie jeszcze trochę pobędzie) przez niego straciłam trochę, a nawet więcej, zapału do pomagania innym, tak po prostu, bezinteresownie. Nigdy nie przyszłoby mi do głowy, pewnie w najkoszmarniejszych snach, że ktoś może tak postąpić, ale widać uczymy się całe życie. I pomimo tego, że wydaje nam się, że już dużo przeżyliśmy i nic nas nie zaskoczy, to jednak życie weryfikuje nasze myślenie. Ale dość marudzenia. Pomarudziłam, trochę mi ulżyło, więc wracam do pracy, a Was pozostawiam z moją jeszcze letnią stylizacją.
Czy Wy też tak macie, że czasami wystarczy Wam chwila oderwania się od czegoś, wyżalenia się,  żeby za moment z przyjemnością do tego wrócić?
Dodając te zdjęcia, uświadomiłam sobie, że w podobnym czasie w ubiegłym roku miałam na sobie te same buty, przejrzałam postu i rzeczywiście:) tu, i nie tylko buty, a także zegarek. Blog to fajna sprawa, prawie jak pamiętnik :)








Bluzka - Lovely
Top - Mango
Spodnie - Hause
Torebka - Lancome
Szpilki - Dea Shop
Zegarek - Nextime
Okulary - nn

39 komentarzy:

  1. Pozostaje pytanie dlaczego te buty są tutaj tak rzadko . Są fantastyczne !


    Ps . Mam tak , ze sięgam po telefon i zaglądam na bloga ,ze by sie rozproszyc i rozprężyc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie wiem, dlaczego tak rzadko je zakładam. Sama się ostatnio nad tym zastanawiałam. Może dlatego, że te kolory nie są zbyt uniwersalne, a walizka ma ograniczone wymiary. Hahaha, że też wcześniej nie wpadłam na taką teorię. Na wyjazdy zwykle zabieram rzeczy, które mogę łączyć na wiele sposobów.
      rozmowy telefoniczne to chyba moje hobby, zaraz po pracy. Potrafię czasami całą drogę przegadać przez telefon (oczywiście będąc pasażerem :)) A na blogi też ostatnio czasami zaglądam dla rozprężenia :)

      Usuń
  2. Powiem tak-fantastyczna i jedna z najlepszych Twoich stylizacji.
    Co zaś do pomagania innym-nic kurcze nie mów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Oj, z tym pomaganiem to ja niestety mam problem zbyt szybko zapominam, że nie wszyscy na t zasługują i robię to dalej...a potem czasami czuję się jak idiotka, niestety :(

      Usuń
  3. Pięknie! Super bluzka i buty :) Z blogowaniem to różnie bywa. Daje dużo radości, ale siedzenie przed komputerem bardzo mnie męczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami pomaga, zwłaszcza jak się poczyta o problemach innych, to nagle okazuje się, że nasze są niczym w porównaniu z nimi, bądź, że nie tylko nas to dotyka. I chociaż o tym wiem, to jednak jak poczytam, to przez chwilę zapominam o swoich problemach. Ja się przyzwyczaiłam, od kilkunastu lat pracuję na komputerze :)

      Usuń
  4. BUTY SĄ ŚWIETNE! :D Bardzo lubię jasne, białe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie! Czemu je tak rzadko zakładasz?! Są rewelacyjne! Bluzeczka romantyczna - buty z pazurem i super wyszło!
    A karma wraca, więc się nie przejmuj tak bardzo - do Ciebie wróci dobro...a co do tego człowieka, to się okaże;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też, tak to sobie tłumaczę i pomagam dalej :) Zresztą nie jestem jedyną osoba, której "zalazł" za skórę...

      Usuń
  6. Koronka cudna, ale mnie buty zauroczyły:)))
    Tak, czasami chwilka "relaksu" i od razu lepiej się pracuje:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, chociaż zazwyczaj "relaksuję" się przy sprzątaniu, to ostatnio zdarza mi się, że są to blogi :)

      Usuń
  7. hm, buty z boku wyglądają fajnie ale z przodu są coś niezgrabnie :( a bluzka koronkowa fajna, bardzo lubię takie bluzki, a Twoja ma bardzo ładna tą koronkę :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację z tym przodem, to przez te górne paski, ale dzięki nim są bardzo wygodne i noga się nie zsuwa w dół. Zazwyczaj zakładałam je do sukienki maxi bądź spodni z szerszą nogawką (w ubiegłym roku, bo w tym to miałam je pewnie ze trzy razy na nogach) i tych pasków nie było widać.

      Usuń
  8. Nominowałam Cię w Liebster Award:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Postaram się odpowiedzieć i w końcu tym razem nominować, bo podobno do trzech razy sztuka :)

      Usuń
  9. Świetnie wyglądasz Joasiu w jasnym ubiorze. Jak osiemnastolatka;) No chyba się nie mylę?;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, tak poważnie wyglądam! Przecież mam dopiero 15 ;-) Dziękuję bardzo Małgosiu i również Cie pozdrawiam :)

      Usuń
  10. świetna bluzka - uwielbiam koronki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna koronkowa bluzka :) No i pasuje do tych spodni jak ulał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzeczka jest śliczna! :) Dobrze do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. niewarto tracic nerowow na takie rzeczy, ale to dobrze ze potrafisz sie wylaczyc i oderwac!
    mam te same buciki ale w innej wersji kolorystycznej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sobie czasami tłumaczę, ale niektóre przypadki są beznadziejne i niestety nie da się nad nimi przejść do porządku dziennego :(

      Usuń
  14. Oj tak blogowanie wciąga, na maksa ;)
    Ja tez mam jak Ty chwila oderwania od rzeczywistości, pomaga wrócić do spraw niezałatwionych, lepiej się potem myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez ostatnio wciąga coraz bardziej i jeszcze kilka innych czynności i nie jest to praca :) A u mnie to coś nowego :) Oj, tak dobrze jest czasami się "zresetować", na mnie jeszcze "oczyszczająco" działa sprzątanie :)

      Usuń
  15. Ja tez siadam często na telefon i oglądam blogi
    Teraz tez ;)
    Fajne buty,mam jedne o podobnym fasonie, takie tylko wyjsciowki raz na czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też coraz częściej wchodzę na blogi, zwłaszcza od kiedy mogę z komputera korzystać w samochodzie :)

      Usuń
  16. nominowałam cię do Liebster Blog Award :) zapraszam: http://kornylablog.blogspot.com/2014/09/nominacja-do-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, to druga w ostatnich dniach, postaram się możliwie najszybciej odpowiedzieć :)

      Usuń
  17. Ty chyba kochasz szpilki :-)

    Super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Koronka, jak koronka, ale te buty?! To cudo!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna torebka , będzie pasowała do wielu stylizacji :) ślicznie wszystko skompletowałaś ładnie wyglądasz
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli jesteś zainteresowana zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu a ja szybko się odwdzięczę:)

    Zapraszam

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Gdy zostawisz swój komentarz na pewno do Ciebie zajrzę, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym przyjemność, a ja się odwdzięczę.

Czasami praca nie pozwala mi przez kilka dni, a nawet tygodni zaglądać na bloga, zatem proszę o wyrozumiałość:)